Zákaznická linka a reklamační řád
I. Zákaznická linka:
Po-Pá: 8:00-20:00
Telefon:+420 608 066 789
Email: info@bateka.cz
Sociální sítě:
Facebook: https://www.facebook.com/batekavietnam
Tik Tok: https://www.tiktok.com/@batekavietnam
Webová stránka: https://www.velkoobchodbateka.cz
II. REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád je vystaven společností BaTeKa s.r.o., se sídlemKarlovo náměstí 287/18, Nové Město, 120 00 Praha 2, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném uu Městského soudu v Praze, oddíl C, spisová značka:362430, IČO:14272423, email: info@bateka.cz (dále jen „Prodávající“).
Tento reklamační řád obsahuje informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen „reklamace“) v souvislosti s kupními smlouvami uzavřenými mezi zákazníkem a prodávajícím, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit.
2. Všeobecná ustanovení
a) Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
b) Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
c) Zákazníkem internetového obchodu bateka.cz je buď kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „kupující“.
d) Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.
3. Podmínky a způsob uplatnění reklamace
a) Problém s objednávkou (platba, doručení, storno).
Pokud máte problém s dokončením objednávky, vždy nás kontaktuje skrze náš e-mail: info@bateka.cz. Rádi Vám odpovíme na veškeré nejasnosti ohledně způsobu platby a doručení nebo dotazy na zboží a celkový chod našeho obchodu.
Pokud jste při dokončení objednávky vyplnili špatně některý z potřebných údajů nebo se vyskytla jakákoliv chyba, kterou je třeba vyřešit před jejím zasláním - Zavolejte nám na naše tel. číslo+420 776 616 707 (v prac. dnech 9:00-20:00) nebo napište na email info@bateka.cz a jistě Vám ji rádi upravíme.
2. Nesprávná objednávka, zboží je poškozené a nebo chybí.
V tomto případě se vždy obraťte na naši e-mailovou adresu info@bateka.cz, připravte si předem číslo Vaší objednávky a vaše osobní údaje.
Budeme k tomu však potřebovat přesný popis toho, co se stalo a které zboží je poškozené nebo chybí.
Pokud Vám přišlo jiné zboží, zašlete nám fotku balíčku a celou záležitost budeme řešit individuálně (např. slevový kupon, výměna zboží, vrácení peněz apod.)
Reklamaci můžete podat do 7 dnů od obdržení zboží.
3. Objednávka nedorazila
V tomto případě záleží zejména na způsobu dopravy.
Doručení Vaší objednávky ovlivňuje několik různých faktorů a ojediněle se tedy může vyskytnout případ, kdy se zásilka při tomto procesu poškodí nebo dokonce vrátí zpět k nám.
Pokud Váš balíček ani po 5-ti dnech od odeslání stále nedorazil, kontaktujte nás na e-mailu nebo tel.+420 776 616 707. Pomocí našeho interního systému zjistíme, co se s Vaší zásilkou po cestě stalo a případně ji poté opět odešleme.
4. Zboží je po datu spotřeby nebo u něj chybí návod.
III. KONTAKT
V pracovní dny jsme pro Vás na telefonu od 9:00 do 20:00. Pokud bude číslo nedostupné, zkuste zavolat později, je možné, že se věnujeme někomu jinému či zrovna řešíme něco důležitého nebo vyčkejte a zavoláme Vám co nejdříve zpátky. Na email odpovídáme jak nejdříve můžeme a to zpravidla v pracovní dny od 9:00 do 20:00.
Telefon:+ 420 776 616 707
Email: info@bateka.cz
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: BaTeKa s.r.o., IČO: 14272423, Karlovo náměstí 287/18, Nové Město, 120 00 Praha 2
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis: